Coffee ve ben işleri biraz büyütmeye karar verdik.
Maceralarımızı mindmills dışında Köpekler ve İnsanları bloguna da taşımaya başladık.
İşte bu yeni mecramızın ilk yazısı.

Coffeesever dostlar, arada uğrayın.
Hem Coffee’ye hem de yeni dostlarına göz atın.
Bekleriz.

köpekler ve insanları

Bir zamandır Coffee’yle sabah yürüyüşlerimizde bir itişme durumu var. Coffee ya çok heyecanlı ya da fazla çekme durumunda. Daha yola çıkar çıkmaz yanımızdan geçen arabalara atlamaya çalışıyor. Bir yandan da yan gözle korunun köpeklerini kolluyor, ordalar mı gözlüyor, havlayıp tepki almak istiyor. Kulaklarını dikişinden anlıyorum gergin ve tetikte olduğunu.

Hal böyle olunca bende de dışarı çıkmamız itibarıyla ‘bakalım bugün ne kadar çekecek?’ diye bir beklenti oluşuyor. Hem Coffee’yi hem de kendimi dinlemeye, sakin kalmaya çalışıyorum. Bazen çok başarılı oluyorum, bazen daha az.

Her böyle ‘hev, höv, hav, hüv’ diye bağırıp atlama durumunda ‘hayır, bekle, otur’ diye yolun kenarında durdurup oturtuyorum beyefendiyi. Bazen daha yumuşak ‘yok birşey’ tadında arkasından yakın temasla karnını okşayarak sakinleştiriyorum. Bu genelde arabaların hayvancağızın üstüne sürer gibi son derece süratli geçtiği ve Coffee’nin bir suçu olmadığı zamanlarda oluyor. Bazen tasmasından yana kısa ve seri bir uyarı çekişiyle net komut verip söz dinlettiriyorum. Arabaların önüne atlayacak kadar çekiştirip…

View original post 555 kelime daha

Bir Cevap Yazın

