Gök Gözü

Yıldızları giyindim

Gözleri takındım

Yumurtaların üstünde

Sırtımı yasladım

.

Her kanatlanıp

Havalananı

Tekbaşınalığımla

Uğurladım

.

Uğurlamalar

Uğurlu

Dur

Lar

.

Giden kalan

Her kim ki

Kiminin biri

İçindeki öteki

.

Ay sıcak

Gök soğuk

Kalp dingin

Yalan azgın

.

Az

Değil

Çok

Kum

Taş

Yaş

.

Yaşlar aktı

Taşlar yuvarlandı

Kumlar uçup

Çoklar koklandı

Mis

Yok

Yok

.

Ay kızardı

Gök ağladım

Yıldızları soyunup

Gözleri bıraktım

eaglesnest

 

Bir Cevap Yazın

