Dan

Kimse birşey yazmış mı bakıyorum. Bir blog, iki blog, gerisi yok. Yazandan cesaret almıyorum, yazmayana sığınıyorum, ben de yazmıyorum. Kimse yazmıyor, ben yazsam kime ne yazıyor? Yok ama, olmuyor. Olmuyor, olmuyor. Bu iç sıkışması, bu kalp çarpıntısı, bu nefes daralması geçmek bilmiyor. Yerdeki meditasyon minderim bana bakıyor, kafam kendini öteki yana çeviriyor. Her çevirdiğim yanak öteki taraftan bana geri dönüyor. Yere oturmak zor geliyor. İki adım arası durmak imkansızlaşıyor. Ellerim gözlerim ekranlarda kayıyor, kayıyor. Iki satır okunup bırakılan kitaplar sehpamda, başucumda üst üste, alt alta birikiyor. Coffee ve Gandalf bir yatakta yan yana yatıyor. Ben kendi içimde yan yana duramıyorum. Duramayınca yatıyorum, uyuyamayınca kalkıyorum. Yatakta dik oturuyorum. Sırtıma yastıkları alıp bağdaş kuruyorum. Gözlerimi kapıyorum. Bir nefes, iki nefes, üçüncüde kes. Yazdıklarım üstüme geliyor, yazmadıklarım arkadan itiyor. Niye oturamadığım duygu duygu içimden dışarı fışkırıyor. Hepsi üstüme yağmur gibi yağıyor. Bir damla, iki damla, yeter artık, dolu bu, anla. Kollarımı iki yana açıp derin nefes alıyorum. Ellerim yukarıda birleştirip iki avucumu kalp hizama indiriyorum. Baş parmaklarım birbirine değiyor, önleri kalbime hizalanıyor. Kalbim hıçkırıyor, ses çıkmıyor. Gandalf aksırıyor, Coffee pufluyor. Sessizlik doluyor. Varlıklarına şükranım yükseliyor. Birleşmiş avuçlarım yüz hizama çıkıyor, baş parmaklarım dudaklarıma değiyor. Yumuşak temasla insan tüm sertliği hatırlıyor. Ağzım büzülüyor, kenarları seğiriyor. Kapalı gözlerimle deli manyak bakışlarım karanlık bir uzayda ışık hızında at koşturuyor. Gözlerim hiçbir şey görmüyor. Kim kime gözüm seni görmesin diyor? Yanımdan tanklar geçiyor. Bir tank, iki tank, sonunda anca dank. Dank dank dank. Bilinçdışım yepyeni rüyalara yelken açıyor, dostlar alışverişte görüyor. Anlaşamayan kavgalılar müttefik, arkadaş görünen canayakınlar kuyu kazıcı çıkıyor. Hiç gülesim gelmiyor. Gülmekten gözlerimden yaşlar geliyor. Fotoğraflar herşeyi söylüyor, filmler hepsini yalanlıyor. Herşey yalan, hepsi dolan, git cama tırman. Bir cam, iki cam, OHALde hadi dam. Dan dada dan.

6 Replies to “Dan”

  1. Geri bildirim: 22.00 – MINDMILLS

Bir Cevap Yazın

