Salyangoz – İnziva Yazıları I

Etraf ıpıslaktı. Bu da benim kuytulardan çıkıp ilerlemem için harika bir fırsat. Sulanmış zeminde kayarak ilerlemek, antenlerimi çıkarıp rüzgarı hissetmek.

Fış.

Sırtım daha bir güzel parlıyordu. Kıvrımlarım yağmurla yıkanmış, tozlar omuzlarımdan dökülmüştü.

Püf.

Tırmanmaya başladım yukarı. Bir sağa bir sola, bir sağa bir sola. Ağzım açıldı, burnum belirdi o ara. Ağız mı? Tabii, ya ne sandın, benim de bir ağzım var. Çizgi şeklinde bir yarık.

Ham.

Sonra seni gördüm karşımda, kocaman kafan, açık gözlerin, uzun burnun, küçük dudaklarınla. Ağzın açık kalmıştı yarılan ağzıma. Sana sesleniyordum o sırada.

Huu.

Seni senin gözlerinden gördüm o gün. Sırtında güzel, kalın, kıvrımlı, parıl parıl bir kabuk. Sert mi sert, kalın mı kalın.

Çat.

O kabuk çatlayınca içindeki yumuşak, ürkek, hassas kırılganlığı bildim. Kabuğuna yapışık yumuşakçayı. Sırtında taşıdıklarının ağırlığından kurtulunca hafifleyen, güzelliğin tanımını değiştiren seni.

Sen.

Ağır ağır ilerledim karşında. Seni içime çektim. Sen ben, ben sendim.

Ben.

2 Replies to “Salyangoz – İnziva Yazıları I”

Bir Cevap Yazın

