Dün BBC Radio2’de Jamie Cullum’ın her hafta Salı akşamı yaptığı programın podcast’ini dinledik. Jamie’yi gün yüzüyle İstanbul’da izlemenin verdiği tanıdık hisle, konserde aktardığı heves ve enerjiyi hatırladık. 1 saat nasıl geçti anlamadık.

Programa aldığı konuğu hemen not ettim.

Jose James.

Soundcloud’dan arayıp taradım, takibe aldım. Sonra bir baktım, benim Bey zaten Kasım 2012’de bir parçasını kendi blogunda yayınlamış. Eh, bir daha keşfetmem gerekiyormuş Jose abiyi demek ki.

Jose James’in son albümü No Beginning No End’deki bir güzelliği geçtiğimiz senelerde memlekete konsere gelip kaçırdığım, uzaktan takibe aldığım, dillere destan Hindi Zahra‘yla (Beautiful Tango desem?) düet yapmış olması.

İşte size Sword and Gun.

Kılıçları, silahları kuşanmayın aman.

Alt tarafı Jose abi kulağında bir ‘beat’le Paris’e gitmiş,

Hindi abla da tamam deyip dümteklemiş.

Happy Friday!

Bir Cevap Yazın

