Terazi’deki Ay’dan Neptün’e Selam

Koskoca Ocak ayı bitti, Şubat geldi. Kısa, ama uzun. Kışı en derinden hissedeceğimiz aylardan. Soğuk, kuru, rüzgarlı, fırtınalı. Ya da ıslak, yağışlı, karlı, keskin. Kova’dan Balık burcuna doğru geçeceğiz bu ay. Tohuma kaçacağız, evrenle bütünleşip yitip gideceğiz yeniden doğmak üzere. Bahardaysa filizlenip yeni astrolojik yıla başlayacağız. Döngü devam edecek.

Bugün Ay Terazi’de. İlişkiler gündemde. İçinizden sosyalleşmek, ilişkide kalmak gelebilir. Kendinizi bir diğeriyle ifade etmek isteyebilirsiniz. Hoşgörünün, ilişkisel zerafetin, dengenin, hak, hukuk ve adaletin duygusal olarak bize göz kırptığı zamanlardan.

Bense duygusal olarak böyle ifade bulan bir göğün altında tek başıma, harita çalışıyorum. Gönlüm sürekli kaçmak istiyor. Ara ara maillerime bakıyorum. Dağılıyorum, hemen kapıyorum. Sonra bir bakmışım Twitter’dayım, hayallere dalmışım. Hoop hemen dönüyorum, haritayı önüme açıyorum. Venüs Oğlak burcunun son derecelerinde. Satürn Akrep’te ileri hareketinde. Bana biraz da olsa yarınki seansla ilgili sorumluluk almak, hedefe odaklı olmak ve kendimi gerçekleştirmek konusunda sınır çiziyor, beni dünyaya döndürüyorlar.

Ben yine Terazi’deki Ay’dan gideyim. Şubat’ın ilk günü, ayın ilk Cuma’sı ilişkilere dair bir parçayla havayı yumuşatayım.

Neptün’e selam olsun. Yağmur fırtına bu parçayla biraz durulsun.

Enjoy!

Bir Cevap Yazın

