Hiç doğuma girmedim. Doğuracak birinin hastane ziyaretine de gitmedim. Zaten bizzat doğumhane ortamını kaldırabilir miyim bilmiyorum. Kendim doğurmadım, ama hatrı sayılır ameliyat geçirdim. Genel hissiyatım ayık olmamak, tatlı bir narkozla derin uykuya dalmak.

Yarın benim için bir ilk. Ayşe bebek geliyor. Fıkır fıkır bir Kova doğuma hazırlanıyor. Biz de doğum öncesi ailesinin yanında durmaya, onu ilk görenlerden olmaya gidiyoruz.

Abisi Ömer doğduğunda da hastanedeydik, ama doğuma yetişememiştik. Yine de Ömer’in yeri bizde ayrı. Bizim de onda yerimizin ayrı olduğunu bildiğimiz gibi.

Ömer’e ben ve Bey’in onun nesi olduğumuz sorulduğunda ilk yanıt ‘arkadaşım’. Arkadan gelen açıklamaysa ‘aslında annemlerin arkadaşı, ama benim de arkadaşım’.

Bakalım Ayşe’nin nesi olacağız. Arkadaşı mı, abla abisi mi, kabul etmeye dirensek de teyzesi amcası mı, yoksa her zamanki Neslihan’ı, Murat’ı mı?

Birçok kayıp yaşadığımız Ocak ayının sonunda pırıl pırıl, taptaze bir canla, pir ü pak bir başlangıca, sıkı sıkı sarılmaktan daha güzel ne var hayatta?

Sevgili Zeynep Ayşe, bu yazı sana. Ömer çok kıskanacak!

9 thoughts

  1. Sağlıkla gelsin AYşe, mutlulukla büyüsün! Size de tadını çıkarmak düşsün 🙂

    Beğen

  2. Mutlu bir insan olsun. Hayal edebildiklerini gercek kilabilecegil, upuzun bir omru olsun..`Ayse Hande`

    Beğen

  3. Kızım için yazılmış ,bizim için çok anlamlı bu satırlar ve burada ki tüm güzel dilekleriniz için sonsuz teşekkürler.
    Zeynep Berker

    Beğen

Bir Cevap Yazın

