© muratkazdal.wordpress.com

Bugün saat 12.20’de Yengeç’te Dolunay oluşuyor. Gündüz Dolunay’ı. Biz onu görmesek de çektikçe çekecek, ittikçe itecek. Geceyse koca, bembeyaz bir tabak gibi tepemizde buz gibi ışığıyla dikilip bize bakacak. Burdayım deyip salınacak.

Ben kışın soğuk havası, Ay’ın soluk ışıklarıyla aklanıp paklanma, Dolunay banyosu yapma hayalindeyim. Anais Nin’in bir kitabından esinlendim. Kendisi Aşk Evindeki Casus’ta kelime anlamıyla Ay için soyunup Ay ışığı altında banyo yapan bir karakter çizmişti. Sabina. Benimki metaforik tabi ki. Daha dünkü ıhlamur, bal, limon üçlemesinden ayrılıp henüz kendime gelemedim, ama içime böyle bir pir-ü paklanma, Dolunay’dan böylesi faydalanma hissi doldu. Yengeç’teki Dolunay bende temizlenip arınma dürtülerini coşturdu.

Dolunay olur da müzik olmaz mı?

Bugünkü grubumuzun adı Lunar Dunes. Türkçesi Ay Kumulları.

Parçamızın adıysa Moon Bathing. Ay Banyosu.

Bu gece Ay’ın buz gibi ışıkları içimizi serinletirken Moon Bathing eşliğinde içinizin ısınması, sizi Dolunay’a biraz daha yaklaştırması dileğiyle.

Ben Dolunay banyosuna gidiyorum. İki vakte aklanıp paklanıp geliyorum.

Bir Cevap Yazın

