Geçen hafta Dolunay vardı. Kova burcundaydı. Ben de kendimce birtakım Dolunay mesajları vermiştim. Müzikli, vedalı, seçimli, kararlı. Verdiğim mesajların kendi üstümdeki etkisinin farkında değilmişim, düşünmemişim. Bir Kova olan ben, Dolunay’ın bendeki yansımasını gözardı etmişim.

Astroloji eğitimine başlayalı 6 ay oldu.

Sadece 6 ay.

Üstüne Amerika’daki astroloji konferansı UAC’ye gittim.

O kadar.

Ötesi henüz yok.

Henüz.

İnşallah olacak.

İnşallah.

Ama durum bu.

Yolun başındayız.

Bir yandan hocam ikinci kurun sonunda yavaş yavaş danışan alabileceğimi söylemişti. Ben de dur bakalım deyip konuyu orda bırakmıştım. Kendim bir arayışta değildim, hazır mıyım değil miyim onu bile bilmiyordum. Sohbetlerde konu astrolojiye, kişisel bütünlenmeye, farkındalığa gelirse bilgi paylaşımlarımı yapıyordum. İlgi daha da devam ederse belki doğum tarihi bilgilerini girip kişinin doğum haritasına şöyle bir göz atıyordum, anlık bir iki tespiti söylüyordum, o kadar. Bunlar ne çalışılmış, hazmedilmiş verilerdi, ne seans niteliğindeydi, ne de karşılık beklentisiyle paylaşılmış içgörülerdi. Kısaca astroloji üstüne biraz kişiye biraz hayata dokunan sohbetlerdi.

Teknede çocuklu’ seyahati dönüşü bazı arkadaşlarım benimle irtibata geçtiler. Zamanlama enteresandı. Birden ve aynı anda. Doğum haritaları konusunda destek almak istediklerini, vaktim olup olmadığını, seans yapıp yapmadığımı sordular.

İlk tepkim, mutluluk.

Saf mutluluk.

Ağız kulaklarda durumu.

İkinci tepkim, heyecan.

Kalp atar, kütkütkütküt çarpar, beynin zonklar.

(Evet, evet, evet!)

Üçüncü tepkim endişe ve korku.

Aynı kalp çarpıntısı, beyin zonklaması.

Bu sefer beyin karıncalanması, biraz başağrısı, el ayak uyuşması.

O kadar ateş birden sönüp buz kütlesine döner mi yahu?

Düşüncelere geri döndüm. Bulunduğumuz dönemi düşündüm. Ağustos. Heyecanla beklediğim Ağustos. Aslan burcunun dönemi. Kendini gösterme, ortaya koyma zamanı. Cesaret ederek, sahneye çıkarak, oyununu oynayarak, alkışı kabul ederek. İşte! Zaman şimdi. Bir sebebi varmış demek ki!

Sonra sezgiler kısmını hatırladım. Sezgilerini dinleme, sezgilerine güvenme. Evet ya dedim, evet. Şimdi değil de ne zaman? Çağrı geldiyse (geldi) ben de bunu kabul ediyorum (ettim), bir yerden başlayacaksam (başladım), değirmeni döndürüyorum (döndürdüm).

Dün bir ilkti. İlk seans gerçekleşti. Aslan’ın döneminde sahneye çıktım, oyunumu oynadım, selamımı verdim, alkışı aldım. Ve çooook keyif aldım!

Belki bilinçaltında bilerek belki de farketmeden seçerek işte tam da Aslan zamanında ilk seansım bir Aslan burcuyla gerçekleşti. Ben ona birinciliği verdim, o bana sahneyi. Bir başlangıç için çok iyi bir deneyimdi. Üstelik Merkür de ileri hareketine geçmişti. Daha ne isterdim ki?

İlk olmasına özel bir hediye istedim.

Tadı damağımda kalsın, bereket getirsin, zihin açıklığı versin.

İyisinden bir kırmızı şaraptı dileğim.

Altın etiketli, aslan gibi bir Chianti geldi nitekim.

Şarabı buzdolabına koydum, serinlettim.

Bu akşam tadına bakmak niyetim.

Bütün bunları hissetmiş de kutlamak istermiş gibi,

Kaktüslerim de coşup patlamazlar mı bir de mirim?

Hangisine sevineyim bilemedim.

En iyisi hepsini işaretlemek dedim.

Durup düşününce ise,

Bu yolculuğun hayırlısıyla devam etmesi ümidim.

Ha bu arada, Kova’daki geçen Dolunay’a teşekkürü borç bilirim.

Sağlığa!

7 thoughts

  1. Hadi, hayırlı ve de uğurlu olsun. Tadı damağında kalsın, şarap afiyet olsun, yarasın. Senin adına çoook mutlu oldum. LesliYan’cım. Belki rüyana gelmem de dolunayın marifetiyle, kim bilir? (o kadar da değil!)

    Beğen

  2. Supheyle yaklastigim bir konu-ydu ama ocak ayindan beri senin gibi bu islerle ciddi ilgilenen bir arkadasim İkizlerin hazirandan itibaren 12 senede bir yasayacagi sansli bir donemde oldugunu, mutlaka terfi, mal alimi, evlilik gibi olaylarin gerceklesecegini soylediginde guldum. Temmuzda terfi ve aklimda hic yokken ev aldim, simdi ne dusunecegimi bilmiyorum:)

    Beğen

  3. Hepinize çok teşekkürler. 🙂 Bakalım bundan sonra neler olacak.
    @aychaist acaba bile demeye başladıysan, hoş geldin diyorum.

    Beğen

  4. sıraya girdim bile… bu arada yeni ay bize de uğurlu geldi nescim. özellikle merkürün sahneden çekilmesiyle ne kadar bekleyen şey varsa onun çıkıp gitmesini kapıyı çalmaya başladı. bir huzur bir huzur!

    Beğen

Bir Cevap Yazın

