Florence + The Machine – Rabbit Heart (Raise It Up)

NOLA’dan aldığım CD’lerden yayına devam.

Bu sefer Florence + The Machine’le karşınızdayız.

Lungs albümünden Rabbit Heart, nam-ı diğer Raise It Up.

Hem orijinali hem remixiyle.

…..

Bu akşamki Madonna konserine bana cikletten bilet çıktı.

Bendeniz Madonna’ya bu parçayla hazırlık yapıyorum.

Ne alaka derseniz,

Pop müzik kültürüm ancak Indie Pop’u kaldırıyor artık. Bir tek Madonna olunca sistem OK veriyor işte. O da niye? Utanılası ya da belki de bağrıma basılası bir geçmişim var kendisiyle. Kesik parmaklı tek eldivenle AKM’de klasik müzik konserine mi gitmedim, kendimi materyal kız sanıp kafamın tepesinde mandal koca küpelerle mi gezinmedim, babama bol bol (içimden) Papa Don’t Preach mi demedim. Say say bitmez. Ben yaşlarda Madonnasever kızların, kadınların büyüme çağında kendini küçük bir Madonna sanmışlığı varsa, ne demek istediğimi anlayacaklardır.

Konuyu dağıttık.

Madonna’nın ne kadar bildiğim Madonna olduğunu bu akşam gideceğiz görmeye.

Artık yaş gelmiş 50’ye.

It’s now or never baby!

Bu arada Florence + The Machine es geçilmeye.

Enjoy!

Bir Cevap Yazın

