Hayatımın H Halleri

Pazarlamanın olmazsa olmaz P’leri gibi, benim de hayatımın olmazsa olmaz H’leri hasıl oldu bugünlerde.

H’ler = Hayat. Hareket. Hazırlık. Heyecan.

Hayat.

Hayatıma yetişemiyorum. Kimin hayatı ki bu yetişemiyorsun diyeceksiniz. Tabi ki benim, bizzat kendimin. Aynı gün, aynı hafta içine sıkışan gündemler, gün içinde yapılması gereken rutinler, arada sosyalleşmeler, dersler. Kendimi kafası kesik tavuk gibi hissediyorum. Birşey yaparken aklıma birden ‘eyvah, şunu yapmadım’ diye bir fikir düşüyor, elimdekini bırakıp diğerine geçiyorum. Bitince başta yaptığımı unutup başkasına atlıyorum. Bazen kendimi bu ‘fikir düşmesi’ anlarında hızla harekete geçmiş, misal, mutfakta bir rafın önünde buluyorum. Sonra o rafa boş boş bakıyorum. ‘Ben buraya niye geldim?’ diye soruyorum. Boşluk devam ediyor. Cevap yok. ‘Dur bekle gelir’ diyorum. Iıııhh. Beynimde bir sürü kelimelerin, harflerin, görüntülerin, noktaların, virgüllerin vıjvıjvıjvıj kaydığını görüyorum. Niye oraya geldiğimi hatırlamıyorum. Hareketi devam ettirip ilham flaşını tekrar aramaya geçiyorum.

Hareket.

Haliyle hareketsiz bir günüm geçmiyor. Evin içinde ileri geri, Coffee’yle yokuş yukarı yokuş aşağı, arabayla şehrin bir ucundan öbürüne veya bir şehirden diğerine. Sürekli vızvızvızvız vızılma halinde. Vızıltım bile kendi başına bir hareket oluyor, önümüzdeki hafta için beni havaya sokuyor.

Hazırlık.

Çünkü hazırlık var. Niçin? UAC Astroloji Konferansı için. Büyük seyahat yaklaşıyor, hazırlıklar sürüyor. Notlarımı okuyorum, ödevleri tekrarlıyorum, konferans programını çalışıyorum, hayaller kurdukça kuruyorum. Bu yeter mi? Yetmez. Gezme görme kısmı var, yeme içme kısmı var, bir iki alışveriş, sipariş listesi var. Var oğlu var. Bunlara da hazırlık yapılıyor. Rota desen ayrı bir konsept başlı başına. New Orleans ne de olsa. True Blood Bon Temps taraflarında mı takılsam, vudu ayinlerine mi bulaşsam, yoksa kendimi bataklık turlarına atıp Afrika’dan beri uzak kaldığım vahşi hayata mı dalsam? E oraya gidip bir caz, gospel, blues dinlemeden olmaz. Ben en iyisi hem çalıp hem oynasam? Cevap veriyorum: Hepsi!

Heyecan.

Yolculuk yaklaştıkça gittikçe artan bir heyecan var. Hem heyecan hem de huzursuzluk. Yepyeni bir dünya, bambaşka bir sektör, bilmediğim insanlar, gruplar. Nasıl olacak, nasıl olacak, nasıl olacak? Sorular, hayaller, kurgular, hikayeler. Bitmek tükenmek bilmeyen bilinmeyenler. Şimdilik. Ayağımı basar basmaz her şeyin yerli yerine oturacağını, huzura ereceğimi hissediyorum. Şimdiyse düşünüp durmadan yapamıyorum. Zaten olmuş 15 sene Amerika’ya gitmeyeli, Satürn döngüsüne girilmiş belli ki, burcumun yöneticisi Satürn’den etkilenmeden durabilir miyim ki? Üstüne Venüs’ün İkizler’de gerilemesi, Pazartesi günü de İkizler’deki Güneş Tutulması’yla bu H hallerinin pek kaçarı yok. Bugün H, yarın J (jöle, jöle, jöle halleri?), gül geç gevşe, hepsi gelip geçici değil de ne!

Heyt!

Bendeki H halleri bugünlerde böyle.

Şimdiden yazıp dökülmek iyi geldi bile.

Gidinceye kadar daha hangi harfleri gezer, üçler, beşlerim bilmiyorum.

Hallerin devamı için beni izlemeye devam edin diyorum.


6 Replies to “Hayatımın H Halleri”

  1. heyecan iyidir! zaten böyle bir doğum ayları ve günlerindeyiz hem yaş hem astrolojik olarak öyle değil mi uzman efendim?

    Beğen

  2. New Orleans galiba Amerika’da tek gormek istedigim yer, cook heyecanli. Katrina’dan ne kaldiysa… Ignatius Reilly’e selam (bkz a confederacy of dunces). Donuste vakit bulursan oku derim.

    Beğen

  3. Evet evet, oldukça heyecanlı! Katrina sonrası şehir dışındaki kısımlar pek toparlanmamış diyorlar. Göreceğiz. Tavsiye için teşekkür.

    Beğen

  4. Banu’nun tavsiye ettiği kitabı alacağım. O da senin listede ilk sırada zaten. Gerisini orada. Ben gezip görerek öğrenmeyi seviyorum biliyorsun..;)

    Beğen

Bir Cevap Yazın

