Chinawoman – Party Girl

Dün gece Babylon’da Chinawoman konserine giden?

Varsa izlenimlerini merak ediyorum.

Hiç bir yazıya rastlamadım henüz.

Efendim Chinawoman Rus asıllı Kanadalı bir grup. Yakın zamanda da Berlin’e taşınmış, müzik kariyerini Avrupa’da devam ettiriyor. Solisti Michelle’in sesi Leonard Cohen, Marc Almond gibi sanatçılarla özdeşleştiriliyor. Müziğinin 80’lerin Sovyet Balolarını hatırlatan tınılar taşıdığı da söyleniyor, modern slav müziği olduğu da.

Biz kısaca kendisine bir tribute yaparak haftasonuna hoş geldin diyelim en iyisi.
2007 çıkışlı Party Girl albümünden aynı isimli parçasıyla işte Chinawoman.

Enjoy!

3 Replies to “Chinawoman – Party Girl”

  1. Bu yazıya google’da gezerken rastladım. Google’da yine chinawoman aratmamın sebebi de şüphesiz o geceki konserdi. Bayıldım. Michelle’e, müziğine. O geceye. Hala İstanbul’dalarmış. İçimden sokak sokak gezip Michelle’e ulaşmak geliyor. 🙂
    To Be With Others çalmadılar. Hafızam çok silik, yanılmıyorsam Drawn to You da çalmadılar. Bunun dışında bir eksiklik bulamıyorum. Michelle de çok başarılı vokal konusunda ayrıca. Sesi de eşsiz gerçekten. Gülüşü de öyle keza.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

