3 gündür sokaklarda, sosyalleşmelerdeyim, yazamadım bir türlü.

Hafta, ilk cemrenin havaya düşmesiyle güzel başladı. Hemen yumuşadı gök, güneş saldı ışınlarını aşağı, ısıttı donmuş iliğimizi kanımızı. Ben de etinden sütünden faydalandım. Eski bir müşterimle Caddebostan Zanzibar’da buluşup dışarıda güneş altında uzun sohbetli, serin biralı bir güzel yayıldım.

Salı gecesini Çarşamba’ya bağlayan geceyarısı yeniay vardı sonra. Yeni başlangıçlar yapmak, yeni tohumlar atmak için başladı büyümeye yavaş yavaş. Tam da üstüne denk gelir gibi iki yeni başlangıcım oldu bu hafta. Bilinçli değil, tesadüf. Ya da belki de bilinçdışım farkındaydı da ben değildim, kimbilir.

İlki liseden sınıf arkadaşlarımla aylık buluşmalarımızın birincisinin gerçekleşmesiydi. Geçtiğimiz sene liseden mezun olalı tam 20 sene oldu. Her 5 senede bir olduğu gibi okulda toplandık, yemek yedik, sohbet ettik. Sonra bizim ‘auditorium’ dediğimiz okulun tiyatro salonunda toplanıp konuşmalar, eski günleri yadetmeler, paylaşımlarla eski günleri andık. Ve mezuniyetten sonra ilk defa yüksek katılımlı bir organizasyonla Saklıköy’e gidip haftasonu birlikte kaldık, lisede birbirimizde yatıya kaldığımız günlere döndük. İnanılmaz bir kaynaşma, kavuşma, birbirini yeniden tanıma, bazı itiraflar.. O toplaşma bir milat oldu. Aralık ayında bu buluşmaları gelenekselleştirelim, ayda bir buluşalım, gelen gelsin, gelemeyen sonraki aya kalsın dedik. Bir ay Avrupa, bir ay Anadolu yakasında buluşmaya karar verdik. İşte o buluşmalardan ilki Çarşamba gecesi Caddebostan House Cafe’de gerçekleşti. Tam yeniayın üstüne. Buluşmaların sürekliliği üzerine ümitlendim ben de.

E bu kadar yeniaydan dem vurup astrolojiye dalmamak olmaz. Neden? Çünkü hemen ertesi günü, Perşembe, astroloji eğitimimin 2. kuru başladı. Etti mi bu da bana ikinci başlangıç! Artık yeniaydan mıdır 1 aylık aradan mıdır bilemiyorum, bende bir heyecan, bir heves, önüme geleni çevirip yeni öğrendiklerimi anlatacağım nerdeyse. Nerdeyse fazla olabilir, ucundan soranlar olduğunda bir bakıyorum elimde bir doğum haritası -genelde kendiminki veya laptop yanımdaysa karşımdakininki- açmışım önüme, gösteriyorum izleyicilere, diyorum ki bunlar burçlar, bunlar gezegenler, bunlar evler vs. Sonra bir bakıyorum yine çok konuşmuşum, boğazım acımış, ses kalmamış. Böyle bir ateş, böyle bir paylaşma isteği. Tabi herkes benimle aynı heyecan ve ilgide olmuyor doğal olarak. Bazen uzaylı bakışlar yakalıyorum. Belki de bakışlar uzaylı değil, ben öyleyim. Anlayabiliyorum, pek umursamıyorum. Hani aşık olduğunda başka bir enerji salarsın, grup içinde hiçbir şey yapmadan parlarsın, dolayısıyla göz kamaştırırsın, hem imrenilir hem de pek haz edilmezsin ya, öyle bir durum.

Bir yandan rüyalar alemim de pek hareketli. Yine bir gezegenlerle temas durumum var. Birini çekip birini itiyorum, kendimce geri ve ileri hareketlerini dengelemeye çalışıyorum, sürekli bir it-çek durumu. Fakat asıl önemlisi inanılmaz detaylı ve renkli rüyalar görüyorum. Uyandığımda hala etkisinde oluyorum. Bazen gördüğüm kişilerle paylaştığımda konunun gerçekliğini öğrenip hafif tedirgin oluyorum.

Benim böyle psişik güçlerim falan yoktur, ama durum itibarıyla enteresan bir uykuya yatma durumu hasıl oluyor, bunu hissediyorum. Meğer yeniay Balık’taymış, bu da rüyalar alemini pek renklendirirmiş, üçüncü gözü açarmış, sezgileri güçlendirirmiş. Daha bunları kendim yorumlayabilecek seviyede olmadığım için sizin de okuyup öğrenebileceğiniz şeylerden bahsediyorum. Ve önümüzdeki bir ay hepimizde böyle yansımaların olabileceğini söylüyorum. Var mı sizde böyle öngörüler, sezgilerde güçlenmeler? Bir iç sesinize kulak kabartın, dinleyin bakalım.

Bugün güneşi bulutlar, sis, pus Balık’ın mizacına uygun olarak kapatmış olsa da, içimizdeki güneşi beslemesi dileğiyle size hem akışkan hem puslu sesli bir ‘female vocal’ armağan ediyorum. Parçanın sözleri de kadayıf üstü kaymağı olsun diyorum.

Ve tohumları atmaya devam ediyorum..

Nitin Sawhney feat. Tina Grace – October Daze

I’m lingering, I’m lost/I’m floating nowhere like/A wasp in October/Summer’s over and done

These empty dreams of mine/Are out of place and out of time/Is just a grain of sand for me

Seasons change, memories fade/Daydreams fall like golden leaves

Another day/I’m watching dreams just slip away/The summer moon/Gives way to autumn’s dusky bloom

Seeds I’ve sown/Are almost spent, I’m here alone

Wandering, I roam/Beneath the half light of forgotten sunsets/Searching for my home

Inside this lonely place/I’m chasing shadows like a wasp in October/Fading in the wind

Seasons change, memories fade/Daydreams fall like golden leaves

Um dia de mas/Meu sonho disapareceu/Lua no ceu/Rio da noite corazao

Solzinha aqui/Voce nao lembra mais de mi

Another day/I’m watching dreams just slip away/The summer moon/Gives way to autumn’s dusky bloom

Seeds I’ve sown/Are almost spent, I’m here alone

Bir Cevap Yazın

