Heyecanlıyım…

…çünkü ne zamandır yapmak istediğim birşey için ilk adımı attım. Bir blog adresi aldım ve yazmaya başladım. Burdan dünyaya ilk defa sesleniyorum. Ses ver dünya!

Bir gündemim yok, kategorim yok, etiketim yok – henüz. Zamana bırakıyorum. Şu an elimdeki en önemli, en gani değer bu. Zaman. 15 sene durmadan, aralıksız çalışırken bulamadığım, yaratamadığım zaman şimdi ve burada, tamamen benim avucumda.

İşi bırakalı ne kadar oldu? Yaklaşık 6 ay. Bu sürede neler yaptım? Hmmm…Oldukça etkisinde kalınan uzun bir Afrika seyahati, yoga ve meditasyon, hayvan barınaklarına yardım ve bu sayede sahiplendiğimiz köpeğimiz Coffee, gece hayatına dönüş, gündüz hayatına dönüş, güzel uyku, güzel beslenme, müze, sergi, etkinlik babında geçmişte kaçan balıkların acısını çıkarma, ev, eş, aile, arkadaşlar, çocuklar, köpekler, kedilerle keyifli kahkahalı günler geceler sohbetler yemeler içmeler, işten ayrılmamla mesleğim reklamcılığı bırakmaya karar verişim, başka neler yapabilirim arayışları, bunun kaşıntıları, beyin fırtınaları…Süreci devam ettiriyorum. Henüz çok erken. Yapacak, düşünecek, belki de yazacak  çok şey var.

İşte bu yüzden heyecanlıyım, bu yüzden burdayım…

Bir Cevap Yazın

